artcam DL

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 2607 مشاهده

دانلود نرم افزار ArtCAM 2009


توضیحات
:

ArtCAM Pro یکی از برنامه های نرم افزاری منحصربفرد است که برای کاربرانش امکان ساخت سریع مدل های سه بعدی با کیفیت از اسکچ های مفهومی و تصاویر را فراهم می کند. ArtCAM Pro ابزارهای فوق العاده ای را در زمینه مدل سازی سه بعدی و ایجاد طرح و تولید برنامه برای ماشین های CNC (ماشین ابزارهایی که به کمک کامپیوتر هدایت می شوند و قادر به انجام عملیات مختلفی مانند (حکاکی و برش) بر روی مواد هستند) را فراهم می کند. ابزارهای پیشرفته و استراتژی های ماشینکاری انعطاف پذیر در ArtCAM Pro می توانند تمام نیازهای کاربران ماشین های CNC را برآورده سازند. کاربرد این نرم افزار در سرعت بخشیدن به طراحی در صنعت های مختلف مانند حکاکی، نجاری، طلاسازی، قالبسازی، بسته بندی به اثبات رسیده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Delcam ArtCAM Pro:
- دارای ابزارهای پیشرفته و استرانژی های انعطاف پذیر در طراحی برایCNC ها
- امکان پیاده سازی طراحی های خلاقانه و منحصربفرد
- امکان استفاده از عکس های اسکن شده برای تولید قالب
- رندرینگ واقع گرایانه
- ایجاد طرح های خیره کننده بر روی صفحه نمایش بدون نگرانی درباره چگونگی مدل سازی آن ها
- استفاده همزمان از داده های Bitmap و برداری
- کار با ورودی های متنوع مانند تصاویر اسکن شده دو بعدی، داده های اسکن شده لیزری و دیجیتالی، مدل های جامد و CAD
- تهیه خروجی در فرمت STL
- و ...

 

   

    * دانلود فایل اصلی این نرم افزار به صورت رایگان قابل دسترس میباشد.

    * کرک این نرم افزار به صورت مادام العمر میباشد.

    *قیمتی کرک این نرم افزار تنها 19500 تومان میباشد .

    *سایت دارای نماد اعتماد خرید از سایت های مطرح همچون زرین پال میباشد. شما میتوانید گواهینامه های موجود را بررسی کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.
    *پس از پرداخت وجه مذکور شما نیز مستقیما وارد صفحه دانلود میشوید و میتوانید فایل کرک را دانلود کنید.

 

     *در صورت بروز هر مشکلی من و مجموعه سایت من به سرعت و 24 ساعت در خدمت شما هستیم. با این ایمیل در ارتباط باشید درصورت هر مشکلی 

silvernio40@gmail.com

 

------------------------------------

------------------------------------

 

      دانلود فایل کرک با حجم 4.8 mb | تعداد خرید و دانلود موفق از 02/97 : 86 خرید |

 

        لینک پرداخت و دانلود بلافاصله فایل کرک نرم افزار آرتکم پرو 2009        

   -------------------------------------

 به روز شده در 07 بهمن 1402

تظرات ارسال شده

  • سلام وقتتون بخیر ، من پرداخت کردم ، لینکی بر من ارسال نشده

  • سلام ممنمن از سایت خوبتون با موفقیت دانلود کردم اموزش نصب هم داخلش بود سپاس

  • salam man pardakht kardm vali link nyomad شکلک peygiri konid

    پاسخ : با سلام
    بررسی شد و لینک دانلود به ایمیل شما ارسال شده است . موفق باشید

  • سلام من پرداخت کردم و لینک دانلود برای من اومد ، تشکر از سایت خوب شما

    پاسخ : با سلام سپاس از نظر شما

  • سلام تشکر از سایت خوب شما شکلک

    پاسخ : با سلام سپاس از نظر شما

  • سلام خیلی ممنون از سایت خوب شما

    پاسخ : با سلام سپاس از نظر شما

  • تشکر خریدم و فرستادن برام .
    چت انلاینتون هم پاسخ بدید!!

    پاسخ : با سلام سپاس از نظر شما ، حداکثر تا یک ساعت به چت آنلاین شما پاسخ داده می شود.

  • سلام من پرداخت کردم و بعد از نیم ساعت ارسال شد به ایمیلم
    بلفاصله ارسال نشد ولی فایل کرک کامل و بی نقص بود
    از جاهای دیگه دانلود کردم ولی مشکل داشتن هرکدوم که میزدم و کرک نمیشد این کار کرد

    پاسخ : با سلام سپاس از نظر شما

  • سلام مبلغو پرداخت کردم اما سایت به من فایلو نمیده دانلود کنم پیگیری کنید

    پاسخ : با سلام
    لینک دانلود به ایمیل شما ارسال شده است .

کد امنیتی رفرش
1 2 3